30 Ocak 2007 Salı

Şöhret ! ! ! Niye Ki?

Pazar gecesi daha önce yapılan Pop Star tarzı bir yarışma olduğunu düşünerek ATV de yayınlanmaya başlayan “Profesyonel” adlı yarışmayı izledim. Yarışmacı olarak katılanlar sahneye gelmeden önce müzikal geçmişlerini anlatıyorlardı.
- Berkly Caz bölümünü bitirdim...
- Konservatuara birincilikle girdim...
- XYZ operasının ilk sahnelenmesinde solist olarak yer aldım...
- Keman bölümünü bitirdim...
- Konservatuarda öğretim görevlisiyim...

Seyrettikçe anladım ki yarışmaya katılanlar Profesyonel müzisyenler ve belirli bir müzikal kariyere ulaşmış insanlar.

Gelelim kafama takılan soruya:
- Bunca müzik eğitimine, müzik geçmişine sahip insanlar, nasıl olur da Osman Yağmurdereli, Pelin XYZ den oluşan jürinin kendilerini değerlendirmesine izin verir?

Cevap, Şöhret olsa gerek.

Zavallı müzik kariyerimle bile Şöhret için bunu yapmazdım.

Hiç yorum yok: